עיצוב אירועים - 5 טרנדים חמים

כך תהפכו את החתונה למיוחדת
תעשיית החתונות בישראל היא אחת התעשיות המשגשגות ביותר ונדמה שאין חוקים לגבי החתונה. אם בעבר חשבנו שחתונה אמורה להיות אירוע קלאסי ומרגש היום היא הפכה להרבה יותר מזה וניתן לראות כיצד כל עונה אנחנו מקבלים חתונות ברף גבוה יותר ויותר. חתונות היום הם אירועים שמושקעים בהם כספים רבים וחתונה שמושקע בה פחות ממאה אלף שקל נחשבת לחתונה זולה. למרות כל הכסף והרף הגבוה, אנשים רבים מנסים למצוא דרכים להפוך את החתונה שלהם למיוחדת ביותר ומחפשים את הטרנדים הכי חמים או רעיון ייחודי שלהם.

עיצוב אירועים: 5 טרנדים חמים לחתונה שלכם

·         טרנד חם ונפוץ ביותר שמצד אחד יכול להיות מהנה ומצד שני יכול להיות נועז היא שמלה בצבע שונה. אנחנו רגילים לשמלת כלה בצבע לבן אך כלות רבות נוטשות את הרעיון המאוס הזה ומעיזות ללבוש שמלות בצבע אחר. שמלה בצבע כתום, בצבע ירוק או בצבע כחול, להרגיש ממש כמו נסיכה של דיסני. שמלה כזו יכולה להשתלב היטב בגן אירועים בטבע וגם באולם כאשר כל עיצוב האירוע יכול להיות בצבעים דומים.


·         אחד הטרנדים הכי נפוצים וחובה שיהיה בכל חתונה הוא צלם מגנטים. אנשים רבים מתבלבלים בין צוותי הצילום הרגילים לצלם מגנטים שלא תמיד מדובר על אותה חברה. צלם המגנטים מצלם את כל הנכנסים וגם באירוע עצמו את כל המוזמנים רוקדים ואחרי כחצי שעה כבר מחכים מגנטים רבים על לוח מגנטים, כך שאתם מרוויחים מגנט חדש למקרר שיהיה מזכרת לתמיד.


·         עוד אחד מהטרנדים שהולכים ונהיים נפוצים יותר ויותר בגן אירועים הן המתנות. אמנם נהוג להביא צ'ק או כסף מזומן לזוג שמתחתן אך היום הזוגות גם מחזיקים במתנה משלהם. מדבור על מתנות קטנות ביותר אך מסמלות אכפתיות ויכולות להיות מזכרת מהאירוע או מתנה שימושית קטנה שתמיד נחמד לקבל.

מתנות לאורחים



·         כניסה מרשימה זה ודאי רעיון שכבר נעשה על ידי זוגות רבים אך תמיד יש מקום לעוד כניסות יצירתיות. זוגות שנכנסו בלימוזינה, זוגות שנכנסו בטרקטורונים או במוזיקת טראנס רועשת ואפיל וזוגות שצנחו ליד החופה היישר ממטוס. על אלו יכולים להיות רעיונות מגניבים ביותר לחתונה שלכם אם יש לכם את האומץ הנדרש. תמיד אפשר לחשוב על משהו שקשור לחתן ולכלה ולהפוך אותו לכניסה שיכולה להיות גם הומוריסטית.



·         בלונים גם לחתונות: אוהבים בלונים? אמנם כבר עברנו את גן הילדים אך גן אירועים יכול להיות מקום נפלא כדי לספק שירותי בלונים מגניבים שיהפכו את המסיבה להרבה יותר מעניינת. בלונים יכולים להיות מצחיקים ביותר ודאי כשהם באים בצורות של כתרים גדולים, לבבות ואפילו כלבים. אומני בלונים מגיעים לחתונות רבות כדי לעשות שמח ואין כמו לחגוג עם בלונים רבים בסביבה, כאלו שגם ניתן ללבוש, וגם להצטלם איתם למזכרת טובה מהחגיגה.

תגובות