הסעה לחתונה - למה זה חשוב


הסעות לחתונה
הסעות לחתונה יכולות לשנות את האירוע שלכם מקצה לקצה. יכול להיות שאתם בטוחים שאנו מגזימים הרי מדובר בסך הכל בכמה מיניבוסים או כמה אוטובוסים, אבל ההשלכות של קביעת הסעות לחתונה חיוביות ומשמעותיות מאוד. זה הזמן להבין מהן ההשלכות הללו וכיצד החתונה יכולה להשתפר.

תתחשבו במוזמנים שלכם

כאשר אתם בוחרים בהסעות לחתונה אתם מתחשבים במוזמנים שלכם. אפילו אנשים שלא רוצים באמת להגיע לחתונה שלכם, כי הם לא רוצים את העלות הכלכלית של צ'ק לחתונה או לא רוצים להגיע לחתונה בגלל המרחק הרב שבו נחגג האירוע ממקום מגורם, יתעשתו ויגיעו. האירוע שלכם יהיה שמח ומלא באנשים, המוזמנים שלכם יכולים להגיע בלי דאגות ובעיקר בלי הוצאות על הרכב שיכולות להיות גבוהות מאוד, לפי המיקום הגיאוגרפי של האירוע והמרחק מביתם. המוזמנים יאהבו את העובדה שיש הסעות שמראות התחשבות מצד מתכנני האירוע וכך האירוע יתחיל ברגל ימין.

יותר קל למצוא חניה

אולי מצוקת החנייה לא נראית לכם בעיה רצינית כאשר מגיעים לאולם או לגן אירועים אך המצוקה הזו יכולה להיות גדולה משחשבתם. בין אם החלטתם להתחתן בצפון, בדרום או במרכז הארץ, יכול להיות שתהיה בעיית חנייה. אתם צריכים לדאוג לסדרנים, אתם צריכים לדאוג שלכולם יהיה נוח, ואם החלטתם על חתונת חורף אתם צריכים לוודא שאין בוץ או שלוליות ברחבת החנייה. אך אולם או גן אירועים לא יתחייב לכך שתהיה מספיק חנייה בערב האירוע ולעתים יהיה חניון קרוב אך הוא יעלה תשלום נוסף. לכן גם בפרמטר זה הסעות לחתונה חשובות במיוחד, אם כי סעיף זה בולט פחות מבין כולם.

החופה תתחיל בזמן

מכירים את זה שכתוב בהזמנה שההתכנסות תתחיל בשעה 18:30 והחופה בשעה 19:30 ואז אתם מגלים שאנשים ממשיכים להגיע עוד בשעה 20:00? אתם בטח לא רוצים שזה יקרה בחתונה שלכם כי בסופו של דבר יש לכך השלכות חמורות מאוד. בעלי המקצוע שהזמנתם יכולים ללכת לפני שהאירוע נגמר, כמו למשל הדיג'יי, צלם המגנטים, הרקדניות שהבאתם לכניסה וכן הלאה. הארוחות יתעכבו, המוזמנים שהגיעו בזמן יתמרמרו והזיכרונות של חלק מהמוזמנים על החתונה שלכם יהיו רעים. כאשר חלק ניכר מהמוזמנים מגיעים בהסעה ביחד יש שיפור בעניין הזה.

תנו להם ליהנות בשקט

כל מי שמגיע לאירוע כלשהו רוצה לרקוד, לשמוח ובעיקר לשתות. כששותים לא נוהגים ואת המשפט הזה אנשים לרוב גם שוכחים באירועים, בעיקר בחתונות. הישראלי הממוצע ירצה ללגום כמה משקאות כי הרי הוא שילם על האירוע הזה ממיטב כספו, הוא התהדר בבגדים יפים וכמובן גם רוצה לקפוץ ברחבת הריקודים עם האנשים שהוא אוהב וכל החברים שלו. כדי שהם יוכלו ליהנות בשקט בלי לסכן את עצמם ואחרים על הכביש לאחר מכן אתם חייבים לקבוע הסעות לחתונה, והאירוע שלכם יהיה מהנה ובטוח יותר.

תגובות