אטרקציות מובילות באירועים 2017

חתונה מושלמת היא חתונה מגוונת
בתעשיית החתונות בישראל ניתן לראות גרף מרשים כיצד החתונות הולכות ומתפתחות עם הזמן. אם בעבר היה נהוג להגיע לחתונה ולצפות לאוכל טוב, אירוע מרגש וריקודים עם אנשים שאנחנו מכירים ולא ראינו הרבה זמן, היום החתונות מציבות רף אחר לחלוטין. כיום חתונה היא הפקה איכותית שמושקע בה כסף רב בגן אירועים מרשים או אולם נוצץ והכול כדי להציב את הרף כמה שיותר גבוה. אנשים מתכננים להגיע היום לחתונות ולקבל הופעה ולא סתם ארוחה או חופה מעוצבת.

האטרקציות האחרונות בתחום האירועים והחתונות
·      אחת מהאטרקציות החדשות ביותר בתחום האירועים הן אותיות מוארות. זה יכול להישמע קצת מוזר אך אותיות גדולות שיכולות ליצור מילים מקסימות כמו LOVE או את שמות בני הזוג יוצרות תפאורה מקסימה ורומנטית. ניתן להציב את האותיות המוארות הללו בכניסה לחתונה, בחופה, ברחבת הריקודים ובכל מקום כדי שהן יוסיפו לתפאורה. אטרקציה כזו אינה יקרה והאותיות מגיעות בשלל צבעים שיכולים להתחלף ולהבהב.

·      אם אתם רוצים לתת למוזמנים באירוע שלכם להרגיש כאילו הם בסצנה מסרט והפסטורליות של גן אירועים אינה מספיקה לכם יכול להיות שמסך ירוק הוא הדבר שאתם מחפשים. את המסך הירוק אנחנו מכירים אך בדרך כלל לא רואים אותו, זאת אומרת כן רואים אותו אבל לא בצבע ירוק, אלא ברקעים משתנים בסדרות ובסרטים. המסך הירוק יגיע לאירוע שלכם עם צוות צילום מקצועי ויאפשר למוזמנים ליהנות משלל רקעים מתחלפים שיערכו במחשב ויניבו תמונה מקורית ומצחיקה. תוכלו להיות בין רגע בטוקיו, בפריז, בעולם שכולו מצויר והאפשרויות במחשב רבות.

·     אם מסך ירוק נשמע לכם ילדותי מידי אך אהבתם את רעיון התמונות, מסך לבן יכול להיות מה שאתם מחפשים. מסך לבן יגיע לאירוע שלכם בדיוק כמו מסך ירוק אך כאן יחכה צוות מקצועי שיציב תאורה מקצועית ושלל אביזרים לתמונות מצחיקות, מקוריות, רומנטיות ומיוחדות שיודפסו במקום וגם יהיו באלבום האירוע. ניתן להשתמש באלו אביזרים שרק רוצים כמו פאות, כפפות אגרוף, תלבושות מקוריות ועוד. התמונות יוצאות באיכות פנטסטית ממש כמו בסטודיו.

עמדת שזירת פרחים - להיט


·     עמדה לשזירת פרחים יכולה להישמע כמו עמדה משעממת אך תופתעו לגלות עד כמה היא תהפוך את החתונה שלכם למעניינת. עמדה כזו יכולה להופיע כבר בכניסה כך שהמוזמנים יראו שחשבתם עליהם עוד מתחילת האירוע והיא תשתלב בצורה מושלמת בגן אירועים. האורחים ייהנו מעיצובים מקוריים של פרחים מגוונים וצבעוניים שיקשטו את פרטי הלבוש שלהם, את התסרוקות ואת השולחנות. הפעילות מתאימה לכל הגילאים וגם ילדים ישמחו לקחת בה חלק. 

איך נשמעת לכם עגלת גלידה מלאה בנחשי גומי?
כשאנחנו בשיא הריקודים בחתונה, די שיכורים ונהנים מהמוזיקה בתקווה שהיא לא תיגמר, אנחנו רגילים שדוכני אוכל מגיעים אלינו סמוך לרחבת הריקודים ובדרך כלל מדובר על עגלת המבורגרים. אמנם את ההמבורגר כולנו אוהבים ועמדת גלידה ויוגורט יש בדרך כלל בצד האולם, אך כשעגלת הגלידה מגיעה עם נחשי גומי ופירות מיוחדים כמו אננס וקיווי, החגיגה קרובה לשלמות. עגלה כזו יכולה לשפר משמעותית את הערב ולצ'פר את אלו שנשארו את השעות המאוחרות ביותר.

תגובות